خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


کاهش 11 درصدی وقوع سرقت در طرح نوروزی پلیس در خنداب

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اقدامات فعال و پیشگیرانه پلیس این شهرستان در طرح نوروزی پلیس از کاهش 11 درصدی در وقوع سرقت در این ایام خبر داد.

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند " گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس خنداب با اولویت قرار دادن طرح های اجرایی منسجم و هدفمند به منظور تامین امنیت،آسایش و آرامش شهروندان در مراسمات پایانی سال بخصوص عید نوروز و روز طبیعت با بهره گیری از توان و تجهیزات درون سازمانی و امکانات موجود همچنین به کارگیری کلیه نیروهای اجرایی وستادی به نحو مطلوب واثر بخش به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در پی این اقدامات فعال شاهد کاهش چشمگیر انواع جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال قبل بوده ایم که از مهمترین نتایج به دست آمده کاهش 11 درصدی وقوع انواع سرقت نسبت به سال قبل بوده است.

سرهنگ "شمس بیرانوند " در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیس در سال جدید به صورت مستمر و منسجم ادامه خواهد داشت گفت : سامانه 110 و 197 به عنوان بسترهایی آسان در تعامل و ارتباط با پلیس می باشد که شهروندان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز نیازهای پلیسی خود را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس اعلام و عملکرد کارکنان انتظامی را نیز از طریق تلفن 197 مورد انتقاد ، پبشنهاد و تقدیر قرار دهند.

کشف یک میلیارد و 600 میلیون کالای قاچاق در دلیجان

ماموران انتظامی شهرستان دلیجان ، موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ششصد میلیون ریال شدند.

سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت:روزگذشته ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در هنگام گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد 900 کیسه 25 کیلوگرمی مواد پلی استر به ارزش یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کشف شد.

وی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان به شهروندان توصیه کرد:به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کرده و موارد مشکوک را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

توزیع کننده مواد مخدر در آشتیان دستگیر شد

فردی که در شهرستان آشتیان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می نمود، در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر و از وی بیش از یک کیلو و نیم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ رضا قائد رحمت فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و طی اطلاعات واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی از عملیات شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد و  افزود: در بازرسی از منزل متهم مقدار 490 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار 918 گرم شیره تریاک و مفدار 185 گرم سوخته تریاک و چهار عدد وافور کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان با تاکید بر عزم جزم پلیس در مبارزه قاطع با قاچاقچیان و عرضه کنندگان مواد مخدر خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اهمیت همراهی مردم با پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی می‌توانند از بروز بسیاری از جرائم جلوگیری کنند و در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه گام بردارند.

قائد رحمت بیان داشت : پلیس با همکاری و همفکری مردم است که می تواند برای تامین امنیت و سلامت جامعه برنامه ریزی نماید و در این مسیر دشوار گام بردارد.

وی افزود : هر گونه همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر برای از بین بردن مواد مخدر، کاری بس بزرگ در راه ساختن جامعه ای آرمانی، امن و سالم است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت و برخورد با مجرمان و متخلفان، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، جرم و تخلف، مراتب را به سرعت با پلیس 110 در میان گذاشته تا پلیس نیز بهترین اقدام ممکن را در دستور کار خود قرار دهد.

  • ۹۵/۰۱/۱۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.