خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

سرقت 100 راس احشام در زرندیه

افرادی که به علت اختلاف حساب، نقشه سرقت100 راس احشام از یک دامداری در حوالی زرندیه را برنامه ریزی کرده بودند، در عملیات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

در یکی از روزهای پایانی سال گذشته، دامداری از توابع زرندیه طی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام داشت که احشامش مورد سرقت قرار گرفته است.

با اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل و در بررسی موضوع مشخص شد که در طول شب سارقان به محل نگهداری احشام مراجعه می کنند و با بستن دست و پای نگهبان دامداری، اقدام به سرقت 100 راس گوسفند می کنند.

با شروع تحقیقات تخصصی کارآگاهان، سرانجام سارقان شناسایی و مشخص شد که احشام در منطقه ای در استان قم نگهداری می شوند.

سرهنگ "یوسف سپهوند " جانشین فرماندهی انتظامی استان در این باره گفت: با مشخص شدن محل نگهداری احشام و در هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و در عملیاتی سارقان که سه نفر بودند، دستگیر و احشام سرقت شده از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: در بازجویی های مقدماتی، سارقان اعتراف کردند که به علت اختلاف حسابی که با فرد شاکی داشتند، برنامه سرقت را طراحی کرده بودند و تعدادی از احشام را نیز به فروش رسانده اند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: سارقان با تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

همکاری 4 فروشنده مواد مخدر با عملیات پلیس به پایان رسید

چهار فروشنده مواد مخدر که با همکار یکدیگر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهر اراک می نمودند، در عملیات ماموران پلیس دستگیر و از آنان نزدیک به پنج کیلو و 470 ماده مخدر تریاک کشف شد

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران این پلیس در روند تحقیقاتی مطلع شدند که چهار نفر با همکاری یکدیگر در یکی از محلات شهر اراک ، به شکلی گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کنند.

وی اضافه کرد: بلافاصله برنامه ریزی پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز و محل فعالیت آنان شناسایی شد و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ چگنی خاطر نشان کرد: سرانجام روز گذشته در عملیاتی محلی که آنان برای مخفی کردن مواد مخدر استفاده می کردند، مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار پنج کیلو 470 گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در این عملیات هر چهار فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند و از آنان یک دستگاه خودروی سواری نیز کشف شد.

داماد خانواده،‌گاوصندوق را سرقت کرده بود

دامادی که در اراک اقدام به سرقت گاوصندوق منزل پدرخانمش کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌در روز دهم فروردین سال جاری، شهروندی اراکی در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام داشت که گاوصندوق منزلش مورد سرقت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام گرفته از فرد شاکی مشخص شد در زمانی که اهالی خانواده در منزل حضور نداشتند، گاوصندوق منزل که حاوی مقداری طلاجات، وجود نقد، اسناد و مدارک ، چک و... به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال بود، مورد سرقت قرار گرفت است.

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات تخصصی برای شناسایی عاملان سرقت آغاز شد و در روند تحقیقات، کارآگاهان به داماد خانواده مظنون شدند.

سرهنگ حسینی در ادامه گفت:‌ با توجه به اسناد و مدارکی که در بررسی های علمی کارآگاهان به دست آمد، مشخص شد که داماد خانواده در این سرقت نقش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشاک کرد: با ادامه بررسی ها، گاوصندوق سرقت شده در زیر یکی از پل های شهری به صورت صحیح و سالم کشف و به همراه کلیه اموال تحویل فرد شاکی شد.

42 سارق در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی دستگیر شدند

در طرح عملیاتی پلیس استان در سه روز گذشته 42 سارق دستگیر و از آنان 50 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی"معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و به ویژه برخورد با معضل سرقت، طرح های عملیاتی پلیس استان در سال جاری با ارزیابی مطالعاتی و بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان با شدت بیشتر اجرایی می شود.

وی از اجرای طرح های عملیاتی پلیس در سه روز گذشته خبر داد و گفت:‌در این طرح ها 42 نفر سارق دستگیر شدند.

سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد:‌سارقان پس از دستگیری به 50 ققره انواع سرقت لوازم داخل خودرو، دوچرخه، سرقت از منزل و اماکن خصوصی ، کابل برق ، احشام و خودرو و... اعتراف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: تحقیقات تکمیلی از سارقان دستگیر شده در حال پیگیری می باشد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل ، خودرو  و ... هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس منعکس نمایند.

  • ۹۵/۰۱/۱۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.