خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

دو توزیع کننده مواد مخدر در عملیات پلیس دستگیر شدند

در عملیات های روز گذشته پلیس در شهرستان های اراک و فراهان دو توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و از آنان بیش از دو کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ "احمد چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی با تهیه مواد مخدر قصد توزیع آن در یکی از محلات شهر اراک را داد.

وی اضافه کرد‌:با کنترل نامحسوس ماموران انتظامی سرانجام در حالی که این فرد در حال جابجایی مواد مخدر بود متوقف و از وی مقدار یک کیلو و 65 گرم تریاک کشف شدند.

سرهنگ چگنی به دیگر عملیات پلیس در شهرستان فراهان اشاره داشت و ادامه داد: روز گذشته پلیس شهرستان فراهان از فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر در این شهرستان مطلع شده و در پی اقدامات اطلاعاتی مناسب، موفق شدند پس از بازرسی از خودروی سواری فرد مذکور مقدار یک کیلو و 300 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جا سازی شده بود، کشف کنند.

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همیشه ایام طرح های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت دنبال شده که با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه لازم است همکاری های شهروندان بیش از گذشته با پلیس تداوم یافته و از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات فعالیت افراد سودجو از طریق تلفن 110، بستر گسترش این پدیده شوم در جامعه از بین برود.

عدم توجه به جلو رانندگان دو کشته بر جای گذاشت

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 14 و13 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون ولوو در محور آزاد راه کربلا به وقوع پیوست،راننده خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف و سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید،عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 20و 33دقیقه همین روز،بین یک دستگاه خودروی نیسان با یکدستگاه تراکتور در محور خنداب- ملایر رخ داد،راننده خودروی نیسان به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت و راننده تراکتور نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلوی راننده خودروی نیسان،عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در سطح محورهای مواصلاتی با احتیاط بیشتری رانندگی نمایند تا هیچگاه شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

افزایش 50 درصدی کشف انواع سرقت در شازند

 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از افزایش کشفیات50 درصدی انواع سرقت‌ها در طرح نوروزی پلیس این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

 سرهنگ "بیژن جنتی" افزود : با بیان اینکه یکی از مطالبات و انتظارات به‌حق مردم و همچنین یکی از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس، کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان می‌باشد با سعی و کوشش کارکنان این فرماندهی و همکاری بسیار خوب شهروندان، فرماندهی انتظامی شازند در ایام نوروز اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در راستای برخورد و مبارزه با سارقان درسطح شهرستان کرد.

وی افزود: درنتیجه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و در اجرای طرح نوروزی پلیس ، افزایش 50 درصدی کشف انواع سرقت‌ها در طرح نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطرنشان کرد: دراین راستا بیشترین کشفیات در حوزه‌های سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل، سرقت مغازه و سرقت خودرو بوده است.

سرهنگ جنتی تاکید کرد:از دلایل موفقیت پلیس در این زمینه می‌توان به کمک و همفکری شهروندان، اطلاع‌رسانی بهنگام در راستای شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه،برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی در محلات، مساجد و گروه‌های مختلف جامعه، توزیع بروشورهای آموزشی و توصیه‌های پلیسی در این زمینه اشاره کرد.

این مقام انتظامی ضمن اعلام آمادگی در خصوص برخورد قاطعانه ‌تر در این خصوص با همکاری شهروندان، گفت: تلفن 110 بصورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت اخبار شهروندان در این رابطه می‌باشد.

وی در پایان از تمامی شهروندان خواست با استفاده از تجهیزات بازدارنده و بالا بردن سطح امنیت و حفاظت وسایل و تجهیزات و امکانات خود(اقلام و لوازم منزل، موتور و اتومبیل و...) از بروز هر نوع سرقتی پیشگیری نمایند.

 

 

 

  • ۹۵/۰۱/۱۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.