خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

سه کشته در سوانح رانندگی استان مرکزی

سرهنگ "ایرج کهریزی"رئیس پلیس راه استان گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 5 و 43 دقیقه روز گذشته بر اثر

 و اژگونی یک دستگاه خودرو ی پژو در محور اراک-قم به وقوع پیوست،راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود:علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ،عدم توجه به جلو ناشی از خستگی وخواب آلودگی عنوان شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اظهار داشت:در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 14و 28 دقیقه همین روز در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی پژو در محور قدیم ساوه - همدان به وقوع پیوست ،راننده آن به علت شدت جراحات وارده،در صحنه تصادف فوت شد.

سرهنگ کهریزی عنوان داشت:علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودروی پژو عنوان شد.

وی افزود:در سانحه رانندگی دیگری که در ساعت10 دقیقه بامداد روز جاری در اثر و اژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در محور محلات – نیمور به وقوع پیوست،راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ،بی احتیاطی از طرف راننده به علت عدم توانایی در کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شد.

کهریزی در پایان از تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه خواست همیشه ایام رعایت قوانین و مقررات را از اولویت های رانندگی خود قرار دهند،تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

کشف 42کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 42 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات های پلیس در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در مهم ترین این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان که در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند در عملیاتی موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری، مقدار 22 کیلوگرم تریاک را که در بطری های پلاستیکی جاساز شده بود، کشف کنند.

وی اضافه کرد: در عملیات دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دلیجان، مقدار 10 کیلوگرم تریاک را از دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی به عملیات پلیس که منجر به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در اراک شد، نیز اشاره داشت و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی از یک توزیع کننده مواد مخدر که در پوشش خانوادگی قصد توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهر اراک را داشت، مقدار 10 کیلوگرم تریاک راکشف کردند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

3 هزار و 700 لامپ قاچاق در شازند کشف شد

سه هزار و 700 لامپ قاچاق در عملیات روز گذشته پلیس شهرستان شازند از یک دستگاه خودروی کامیون کشف شد.

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت:‌ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله قاچاق کالا از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این محموله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام عصر روز گذشته ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودرو کامیون را در این خصوص شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جنتی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو تعداد سه هزار و 700 لامپ قاچاق کشف شد که اموال برای تعیین ارزش و سیر مراحل قانونی به دستگاه ذیصلاح ارجاع شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۱/۲۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.