خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

دسترسی غیرمجاز و انتشار تصاویر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 شخصی که با ضعف اطلاعات خانمی در استفاده از شبکه های اجتماعی، دسترسی غیر مجاز به تصاویر شخصی وی پیدا کرده بود، توسط کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی در اراک دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر دسترسی غیرمجاز و انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی متهم شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به همراه تجهیزات رایانه ای و مخابراتی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی خاطر نشان کرد: پس از بررسی تجهیزات رایانه ای و مخابراتی مشخص شد تصاویر مورد ادعای شاکی در تلفن همراه متهم موجود می باشد.

سرگرد نوروزی ادامه داد: متهم اذعان کرد با استفاده از ضعف اطالاعات شاکی اقدام به برداشت و انتشار تصاویر شخصی وی کرده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ در پایان تحقیقات ،پرونده به همراه متهم برای صدور قرار قانونی مناسب به دادسرا فرستاده شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست در فضای مجازی و در استفاده از شبکه های اجتماعی ،ابتدا دانش استفاده از تجهیزات و قوانین و مقررات حاکم بر آنها را اخذ کنند و ،سپس نسبت به بکارگیری آنها اقدام کنند.

 

یک کشته در سانحه رانندگی در استان مرکزی

حادثه رانندگی روز گذشته در محور قدیم ساوه یک کشته بر جای گذاشت.

ساعت 13روز گذشته  بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با عابر پیاده در محور قدیم ساوه به وقوع پیوست ، عابر پیاده مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد .

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور حاضر در صحنه عدم توجه کافی به جلوی راننده خودروی پژو عنوان شد.

12 کارت سوخت از قاچاقچی گازوئیل کشف شد

فردی که هفت هزار لیترگازوئیل قاچاق را در زیر بار ضایعات پلاستیک با یک دستگاه کامیون حمل می کرد، در عملیات ماموران انتظامی اراک دستگیر و از وی 12 کارت سوخت کشف شد.

سرهنگ"مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:ماموران پاسگاه انتظامی مشک آباد در روند تحقیقاتی مطلع شدند که فردی در امر سوخت قاچاق فعالیت می کند و با پوشش نامحسوس فعالیت وی تحت کنترل ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام روز گذشته زمانی که این فرد در یکی از پمپ بنزین ها در حال سوخت گیری غیرمجاز بود، شناسایی شد.

سرهنگ ویسمه ای افزود:‌ راننده و سرنشین خودروی شناسایی شده به محض مشاهده ماموران انتظامی با باز کردن شیرفلکه تانکر خودروی خود از محل متواری شدند که با تمهیدات عملیاتی پلیس بعد از مدت زمان کوتاهی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد:‌ در بازرسی از خودرو، هفت هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در زیر ضایعات سوخت پنهان سازی شده بود، کشف شد.

ویسمه ای خاطر نشان کرد:‌ متهمان برای برخورد قانونی با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند

دستگیری مواد فروش سابقه دار در زرندیه

مواد فروش سابقه دار در شهرستان زرندیه دستگیر و نزدیک به یک کیلو گرم تریاک از وی کشف شد.

سرهنگ"داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهر مطلع شدند.

وی افزود: با پیگیری موضوع، فرد مورد نظر شناسایی شد و پس از کسب مجوز قضائی محل فعالیت وی مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی از منزل این فرد، مقدار 975گرم تریاک کشف شد.

وی در پایان افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله های قاچاق میلیاردی در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف یک میلیارد و 620 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات های پلیس در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" در تشریح این خبر گفت: در یکی از این عملیات ها ماموران انتظامی شهرستان "دلیجان" هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن، 48 دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ سپهوند یاد آور شد: همچنین در همین روز ماموران انتظامی "شازند" از یک دستگاه اتوبوس موفق به کشف تعدادی دستگاه ماشین لباس شویی و پتوی قاچاق به ارزش 620 میلیون ریال شدند.

وی اظهار داشت: در دو عملیات صورت گرفته، مجموع ارزش کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد و620 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی  بیان داشت: در این عملیات ها، سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

کاهش 55 درصدی سرقت در شهرستان دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کاهش 55 درصدی وقوع سرقت در طرح نوروزی در شهرستان دلیجان خبر داد.

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت :در راستای اقدامات مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان با سرلوحه قراردادن طرح های هدفمند در جهت تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع انواع جرائم بویژه سرقت در ایام طرح نوروزی پلیس با بکارگیری تمام توان اجرایی و ستادی اثر بخش بوده که طی ارزیابی به عمل آمده امنیت حاصل شده موجب رضایتمندی از عملکرد پلیس در افکار عمومی جامعه شده است

وی افزود: در پی اقدامات فعال شاهد کاهش پیشگیری انواع آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان بوده ایم که یکی از مهمترین نتایج به دست آمده کاهش 55 درصدی وقوع انواع سرقت ها در سال جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته می باشد.

سرهنگ هاشمی در پایان با تاکید بر برخورد مستمر و قاطع نیروی انتظامی با افراد مخل نظم و امنیت و هنجارشکنان بیان داشت در سال جدید نیز طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطوح و زمینه های مختلف با جدیت به مرحله اجراء خواهد درآمد و از شهروندان درخواست کرد که پلیس را در این امر همچون سنوات گذشته یاری کنند.

  • ۹۵/۰۱/۲۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.