خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 23 تن برنج قاچاق در دلیجان

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در روند تحقیقاتی مطلع شدند که خودرویی با یک محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان تردد می کند.

وی افزود:سرانجام روز گذشته خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ سپهوند بیان داشت:پس از بازدید و بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد دو هزار و 300 کیسه 10 کیلویی برنج خارجی به وزن 23 تن و ارزش تقریبی یک میلیارد و دویست میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت:طی بررسی های به عمل آمده راننده محموله را از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشت که در نهایت دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی 110به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

کشف 10 کیلو گرم هروئین و دستگیری مواد فروش در اراک

سرهنگ" احمدرضا چگنی" گفت:در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی از یکی از استان های همجوار به شهر اراک سفر می کند و در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر اراک فعالیت دارد.

وی افزود: در ادامه روند تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی، مشخص شد متهم قصد وارد کردن مقادیر ی مواد مخدر به اراک را دارد.

سرهنگ"چگنی" خاطر نشان کرد:فرد تحت مراقبت پلیس زمانی که با یک دستگاه خودروی سواری مسافر کش وارد اراک شد، دستگیر و نه کیلو و950 گرم هروئین از کیف همراه وی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار داشت: متهم که دارای سوابق متعدد در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر می باشد  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف خودروی متخلف با بیش از 43میلیون ریال جریمه در استان مرکزی

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در اجرای تبصره ماده 8 قانون راهنمایی و رانندگی و برخورد با خودروهای بالای یک میلیون خلافی ، مأموران پلیس راه توره – اراک به هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پراید متخلف را شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت:ماموران پس از بررسی سوابق و تخلفات خودرو،از جریمه 43 میلیون و 350 هزار ریالی آن مطلع شدند و خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

  • ۹۵/۰۱/۲۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.