خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

178 دستگاه موتورسیکلت متخلف در طرح عملیاتی پلیس توقیف شد

سرهنگ"سیامک قاسمی"معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت:روز گذشته طرح برخورد با موتور سیکلت های متخلف و مزاحم با همکاری ماموران انتظامی و راهور در سطح استان مرکزی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در این طرح 178 دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک لازم که با حرکات مخاطره آمیز باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، توقیف شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت:همچنین در این طرح 174 دستگاه موتور سیکلت نیز اعمال قانون شدند.

قاسمی هدف اصلی پلیس از اجرای این طرح را ارتقاء امنیت ترافیکی ، پیشگیری از حوادث ناشی از تصادفات و افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان عنوان داشت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدر دانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های مختلف انتظامی خاطر نشان کرد:پلیس همواره با موتور سوارانی است که برای نوامیس ایجاد مزاحمت کرده و با حرکات نمایشی به ویژه در سطح پیاده روها باعث رعب و وحشت در بین مردم می شوند،قاطعانه بر خورد خواهد کرد.

توقیف کامیون متخلف با بیش از 70 میلیون ریال جریمه در استان مرکزی

  سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران پلیس راه "توره-اراک" روز گذشته به هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون بنز متخلف را متوقف کردند.

وی گفت: در استعلام های صورت گرفته، مشخص شد که خودرو دارای 70 میلیون و 230 هزار ریال تخلف رانندگی است که در اجرای تبصره ماده 8 قانون راهنمایی و رانندگی و برخورد با خودروهای بالای یک میلیون خلافی، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

محموله قاچاق کاغذهای تحریر

سرهنگ "علی اصغر طالبی" در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی ساوه، از تردد یک دستگاه کامیون اسکانیا حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای اطراف ساوه مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله برنامه ریزی برای شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ طالبی ادامه داد: پس از بررسی مدارک ارائه شده توسط راننده، مشخص شد مدارک با محموله مطابقت ندارد و راننده به همراه خودرو برای بررسی بیشتر به یگان پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  افزود: در بازرسی از خودرو، 27 رول کاغذ تحریر در وزن های 90 تا 105 کیلو گرمی به وزن تقریبی 24 تن کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مقام قضائی، خاطر نشان کرد: ارزش این محموله قاچاق، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ طالبی با اشاره به اثرات سوء قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، از شهروندان درخواست کرد: هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.#

 

دستگیری زوج مواد فروش در خمین

سرهنگ"محمد علی گودرزی"با اعلام این خبر اظهار داشت:این روج مواد فروش قصد داشتند با استفاده از خودرو شخصی و به همراه دو فرزند خود در پوشش مسافرت خانوادگی مقادیری مواد مخدر را وارد خمین کند.

وی افزود:ماموران انتظامی پاسگاه دهنوی شهرستان خمین هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور خمین -الیگودرز موفق شدند خودروی مورد نظر را که یک دستگاه پراید بود، شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت:در بازرسی از خودروی مذکور مقدار یک کیلو و 970 گرم تریاک که به طرز ماهرانه های در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد و متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.

15 کیلوگرم تریاک از بار ضایعات کشف شد

سرهنگ "احمدرضا چگنی" در تشریح این خبر اعلام داشت:ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی مطلع شدند افرادی از یکی از استان های همجوار،قصد دارند مقادیری مواد مخدر را در برخی از محلات شهر اراک توزیع کنند.

وی اضافه کرد:پس از تکمیل تحقیقات دو توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده،فعالیت آنان به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت عوامل انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ چگنی ادامه داد:‌سرانجام روز گذشته افراد مورد نظر در ورودی شهراراک در حالی که با یک دستگاه خودروی وانت پیکان در حال حمل بار ضایعات بودند،شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود:در انجام بازرسی از خودرو ی مورد نظر،مقدار 14 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از زبر بار ضایعات کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۱/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.