خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان مرکزی

سرهنگ"ایرج کهریزی"رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت:‌با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و بارش باران،تمامی محورهای مواصلاتی استان از جمله محورهای اراک– قم، اراک –توره، اراک-فراهان، اراک- خمین و... دچار لغزندگی است.

وی با اشاره به باز بودن تمامی محور های مواصلاتی استان بیان داشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش باران، پلیس و سایر نیروهای امدادی در سراسر محورهای مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و به هنگام رانندگی حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی لازم را با خود به همراه داشته باشند.

کهریزی در پایان افزود:از رانندگان انتظار می رود با توجه به لغزنده بودن جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نهایت همکاری را با پلیس و سایر دستگاه های خدمت رسان در سطح محورهای مواصلاتی داشته و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

 

 کشفکالای قاچاق دراوتوبوس

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ماموران انتظامی شهرستان در روند تحقیقاتی مطلع شدند که دو دستگاه اتوبوس، تعدادی اقلام قاچاق را از یکی از استان های جنوب به مقصد تهران بارگیری کرده اند.

وی اضافه کرد: با تمهیدات اجرایی انجام شده، سرانجام در عملیات هایی جداگانه دو دستگاه خودروی اتوبوس شناسایی و متوقف شدند.

سرهنگ جنتی ادامه داد:‌در بازرسی از اتوبوس ها، تعداد 10 دستگاه تلویزیون و ماشین لباس شویی به ارزش ریالی 167میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان کرد: در این عملیات ها دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

2 نفر در سوانح رانندگی جان باختند

سرهنگ "ایرج کهریزی "رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: در نخستین سانحه رانندگی که حدود ساعت 13 و 30 دقیقه روز گذشته بر اثر واژگونی خودروی پراید در اتوبان ساوه – تهران به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راننده و دو سرنشین دیگر آن مجروح که توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه حاضر در صحنه عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید عنوان شد.

سرهنگ کهریزی در ادامه به سانحه رانندگی دیگری در جاده های استان اشاره داشت و خاطر نشان کرد : در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه روز گذشته در اثر واژگونی خودروی پژو آردی در محور محلات – دلیجان رخ داد، سرنشین و راننده خودرو مجروح که توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شدند که راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه حاضر در صحنه ، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده عنوان شد.

  • ۹۵/۰۱/۲۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.