خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

دستگیری سارقان سابقه داردر خمین

سرهنگ محمد علی گودرزی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خمینی در خصوص سرقت از منازل نیمه کاره این شهروندان موضوع مورد پیگیری ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، یکی از سارقان که دارای سوابق متعدد سرقت می باشد در یکی از محله های خمین شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی  شهرستان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به 6فقره سرقت از منازل نیمه کاره در خمین با همکاری یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

سرهنگ"گودرزی" با اشاره به عملیات دستگیری دیگر همدست فرد سارقان، گفت:هر دو سارق پس از اعتراف به سرقت و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

3 کشته و 10 مجروح در تصادفات استان مرکزی

در نخستین حادثه رانندگی که در ساعت 6 و 52 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودروی لیفان در محور "ساوه-همدان" به وقوع پیوست، راننده خودرو  لیفان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و 6 سرنشین مینی بوس مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده خودروی لیفان عنوان شد.

در حادثه دیگری که در ساعت 9 و 10 دقیقه همین روز در اتوبان کربلا که در اثر برخورد خودروی سوزوکی با یک دستگاه کامیون کشنده رخ داد، دو سرنشین خودروی سوزوکی به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و دو سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سوزوکی اعلام شد.

برداشت غیر مجاز به خاطر سوء استفاده متهم از ارتباط فامیلی

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود:در پی تحقیقات گسترده و تخصصی کارشناسان پلیس فتا ، متهم خانمی جوان بود که با در دست داشتن حساب شوهر خاله خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی می کرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت:‌ متهم پس دستگیری اذعان داشت که با بدست آوردن اطلاعات حساب شاکی و سوء استفاده از حسن نیت مالباخته اقدام با برداشت غیرمجاز کرده است.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست اطلاعات حساب خود را در اختیار غیر قرار ندهند و از نگارش اطلاعاتی مانند رمز ،بر روی کارت بانکی خودداری کرده تا همواره مورد سوء استفاده برخی افراد سود جو قرار نگیرد .

 

  • ۹۵/۰۲/۲۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.