خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

237 نفر دستگیر در طرح پاک سازی نقاط آلوده در استان مرکزی دستگیر شدند

پلیس سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ تداوم طرح های امنیت بخش پلیس از جمله اولویت هایی است که در سال جاری نیز در دستور کار قرار گرفته و امسال نیز این طرح با برنامه ریزی و هدفمندی دقیق و بررسی کارشناسی و تحلیلی دیدگاه شهروندان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی اضافه کرد:‌روز گذشته در برنامه ریزی عملیاتی انجام شده، این طرح به صورت هماهنگ در کلیه مناطق شهری استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در اجرای این طرح 910 وسیله نقلیه اعمال قانون، 139 دستگاه موتورسیکلت و 42 خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان اضافه کرد: همچنین در این طرح 30 نفر سارق دستگیر و از آنان 34 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ سپهوند برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را نیز یکی از ابعاد عملیاتی این طرح خواند و گفت: همچنین در این طرح 158 نفر به علت جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف  و 49 نفر دیگر به علت دیگر جرایم دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح های عملیاتی پلیس استان قدردانی کرد و از آنان خواست در ارتقاء‌ کیفی طرح ها و ماموریت های فرماندهی انتظامی استان، مشارکت عمومی از طریق ارائه گزارش ها از طریق سامانه تلفنی 110 و همچنین نظارت بر عملکرد پلیس و ارائه پیشنهادات و انتقادات از طریق سامانه تلفنی 197 تداوم یابد.

مرد سابقه دار به همراه همسرش مواد مخدر توزیع می کرد

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه در روند تحقیقاتی مطلع شدند که فردی که دارای چندین فقره سابقه در خصوص جرایم مرتبط با مواد مخدر می باشد، بار دیگر در پوشش خانوادگی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در برخی از محله های شهرستان می کند.

بنا بر این گزارش، بررسی موضوع به تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان واگذار شد و زمانی که مرد سابقه دار به همراه همسرش در حال حال حمل مواد مخدر در یکی از خیابان های شهر بود، دستگیر و از وی مقدار یک کیلو و 800 گرم تریاک و 60 گرم سوخته تریاک کشف شد.

در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در عملیاتی از دو توزیع کننده مواد مخدر مقدار دو کیلو و 562 گرم تریاک کشف شد.

متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دو کشته در سوانح رانندگی روز گذشته در استان مرکزی

در سانحه ای که در ساعت حدود 10 و 20 دقیقه روز گذشته در یکی از خیابان های شهر کمیجان رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه موتورسیکلت، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

علت این سانحه در بررسی کارشناس پلیس راهنمایی و رانندگی، تخطی از سرعت مطمئنه خودوری سواری پژو و عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت اعلام شد.

برابر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در سانحه ای که در ساعت 8 صبح روز گذشته در کیلومتر 10 لاین شرقی محور دلیجان- دودهک رخ داد، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند، یکی از سرنشینان خودروی سمند جان خود را از دست داد و سه سرنشین دیگر آن مجروح و به وسیله تیم های امدادی به بیمارستان انتقال شدند.

در بررسی کارشناس پلیس راه از صحنه، علت این سانحه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل خستگی و خواب‌ آلودگی اعلام شد.

کشف هفت میلیارد ریال ابزار و یراق قاچاق در عملیات پلیس

سرهنگ کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در برخورد با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله بزرگ قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف محموله قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با شروع تحقیقات، ماموران انتظامی دریافتند که این محموله از یکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده است و از محورهای مواصلاتی استان عبور داده خواهد شد

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: بررسی های نامحسوس ماموران انتظامی ادامه یافت تا این که سرانجام روز گذشته، خودروی مورد نظر در اتوبان اراک- قم شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو یک هزار و 828 کارتن ابزار و یراق قاچاق شامل وسایل و تابلوی تبلیغاتی، انواع دستگیره کابینت، مگنت، لولای گازی، ریل کابینت، سمباده و .... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش تقریبی محموله توقیف شده را هفت میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام داشت و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی در پایان از تشکیل 171 پرونده قاچاق کالا در نخستین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 59 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است که در این راستا 168 نفر دستگیر و 45 دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کالا کشف شده است.

  • ۹۵/۰۲/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.