خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

470 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی کشف شد

سرهنگ کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی انتظامی استان مرکزی گفت: برنامه ریزی پلیس در مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر از جمله اولویت هایی است که در سال جدید نیز با قاطعیت دنبال می شود.

وی اضافه کرد:‌ در تداوم طرح های عملیات پلیس استان، ماموران انتظامی این استان در تحقیقاتی گسترده از جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر از محورهای مواصلاتی مطلع و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام با تمهیدات اجرایی انجام شده، ماموران انتظامی موفق شدند در عملیاتی، خودروی کامیون بونکردار را در این خصوص شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ عزیزی افزود:‌ در بازرسی انجام شده از خودرو مقدار 470 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که در داخل بونکر خودرو به شکل ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند.

وی تصریح کرد:‌ در این عملیات دو نفر دستگیر و دو دستگاه وسیله نقلیه نیز از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی انتظامی استان مرکزی در پایان از کشف 897 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال در این استان خبر داد و خاطر نشان کرد:‌ در دو ماهه نخست امسال 85 قاچاقچی و دو هزار 942 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به دستگاه قضایی و مراکز درمانی معرفی شده اند.

عدم توجه به جلو، فوت عابر پیاده را در پی داشت

 در حادثه ای که درساعت 11 و 27دقیقه روز گذشته در شهرک امام (ره) شهرستان تفرش در اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده به وقوع پیوست، عابر پیاده مجروح و پس از انتقال به بیمارستان، فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه تصادف، عدم توجه به جلو از سوی راکب موتور سیکلت عنوان شد.

سرهنگ" ابوالفضل امیدی "رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از رانندگان خواست در هنگام رانندگی در معابر شهری با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب که بستر ساز حوادث ناگواری خواهد بود، پرهیز کنند.

  • ۹۵/۰۳/۰۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.