خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

اعتراف سارق جوان به 4 سرقت و تجاوز به عنف

جوانی که به علت شرارت های مکرر تحت تعقیب پلیس استان بود، در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر و به چهار فقره سرقت به عنف اعتراف کرد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:از ابتدای سال 95، پرونده هایی در خصوص سرقت های به عنف از چند شهروند اراکی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را به صورت ویژه آغاز کردند.

وی اضافه کرد:در بررسی های تخصصی و با تکمیل تحقیقات از شاکیان پرونده ها ، سرانجام سرنخ هایی از متهم پرونده به دست آمد و او که فردی سابقه دار و دارای چندین فقره محکومیت زندان به واسطه جرایم سرقت و کیف قاپی بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی در استان در ادامه گفت:‌ با شناسایی متهم و در برنامه ریزی دقیق در عملیاتی وی در یکی از پارک های سطح شهر شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد:در تکمیل تحقیقات متهم دستگیر شده به چهار فقره سرقت به عنف اعتراف کرد و با توجه به اینکه در یک پرونده اخلاقی تحت تعقیب پلیس بود به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

محموله میلیاردی کالای قاچاق توقیف شد

سرهنگ سید نورالدین حسینی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی مطلع شدند که محموله ای بزرگ از کالاهای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان عبور داده خواهد شد.

وی اضافه کرد‌: با برنامه ریزی انجام شده، ماموران انتظامی موفق شدند این محموله را در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ حسینی افزود: محموله قاچاق که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، حسب اظهارات راننده خودرو از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران در حال حمل بود.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده از خودرو گفت: در این عملیات 27 هزار عدد لوح فشرده، چهار هزار و 700 عدد انواع تسمه خودرو، 700 کیلوگرم هل ، بیش از سه هزار ثوب انواع روسری، 10 دستگاه چرخ خیاطی، چهار دستگاه یخچال،‌ 170 عدد چراغ خودرو و تعدادی قطعات خودرویی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد:‌کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده به اداره تعزیزات حکومتی ارسال و راننده خودرو نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.#

 

یک کشته و 2 مجروح در تصادف روز گذشته استان مرکزی

گروه استان ها- مرکزی- سانحه رانندگی روز گذشته استان، یک کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

در سانحه رانندگی روز گذشته استان مرکزی که درساعت 12 و 46 دقیقه بین یک دستگاه خودروی سمند با خودروی پژو 405 در محور قدیم "ساوه – همدان" رخ داد، یکی از سرنشینان خودروی پ‍‍ژو به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت و دو سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیرو های امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستانت منتقل شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه، انحراف به چپ راننده خودروی سمند عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری کرده و رعایت سرعت مطمئنه را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

  • ۹۵/۰۳/۰۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.