خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

48 تن برنج قاچاق در دلیجان کشف شد

سرهنگ" یوسف سپهوند" با اشاره به کشف برنج قاچاق در دلیجان اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، مشخص شد که دو کامیون حامل محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان درحال تردد است.

وی بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامی، سرانجام دو کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پس از بازدید و بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد چهار هزار و 800 کیسه 10 کیلویی برنج خارجی به وزن 48 تن و ارزش تقریبی دو میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران انتظامی مشخص شد که رانندگان مذکور محموله های قاچاق را از شهرهای جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آنها به مرکز کشور را داشته اند که در عملیات پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "سپهوند" از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان، اقدام لازم انجام شود.

 

واژگونی کامیون یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

در حادثه رانندگی ساعت 14 و 20 دقیقه روز گذشته محور ساوه – همدان که بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده اتفاق افتاد، راننده خودرو در دم فوت کرد و سرنشین آن مجروح شد.

بنا بر اعلام کارشناسان پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه دلخراش عدم توجه به جلو راننده خودرو اعلام شد.

  • ۹۵/۰۳/۱۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.