خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

دستگیری سارقان احشام در خنداب

 سرهنگ"جعفر شمس بیرانوند" فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیرانوند ادامه داد: پس از اعزام ماموران اگاهی شهرستان به محل وقوع سرقت، مشخص شد که سارقان پس از بستن دست و پای پیرمرد و پیر زن مالباخته و انجام سرقت به سوی یکی از شهرستان های همجوار متواری شده اند .

وی بیان داشت: سرانجام ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی،در یک عملیات غافلگیرانه موفّق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان شدند.

سرهنگ شمس بیرانوند اظهار داشت: متّهم پس از مواجهه با دلایل و مدارک معتبر ، چاره ای جز اعتراف نداشته و بیان داشت که به همراه دو نفر دیگر ازهمدستان خود، اقدام به این سرقت کرده اند.

بیرانوند خاطر نشان کرد: طی عملیاتی دیگر، همدستان وی نیز دستگیر و به 3 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: متّهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

2 کشته و 3 مجروح در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

دراولین حادثه که ساعت 12 و 10 دقیقه روز گذشته در محور "ساوه – مامونیه" بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کامیون اتفاق افتاد، راننده خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و سه سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم رعایت حق تقدم هنگام دور زدن از جانب راننده خودروی سمند عنوان شد.

در حادثه دیگری که در ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد در محور "توره - اراک"، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی رانا با کامیون رخ داد، راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی راننده خودروی رانا عنوان شد.

دستگیری 30 سارق و کشف 60 سرقت در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌تداوم طرح های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که در سال جدید با جدیت در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی برنامه ریزی پلیس در مهار سرقت را یکی از مهم ترین درخواست های مردمی در ارزیابی های اجتماعی خواند و بیان داشت:در این حوزه برخورد با سارقان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در تصمیم گیری ها و اجرای طرح های انتظامی مورد تاکید است که با این نگرش و با انجام تحلیل های کارشناسی ، طرح های عملیاتی پلیس استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

این مقام انتظامی استان مرکزی به بازخورد اثربخش طرح های انتظامی در برخورد با سارقان اشاره داشت و افزود: در دو روز گذشته در عملیات های پلیس استان 30 نفر سارق دستگیر شدند.

وی تاکید کرد:در بازجویی های مقدماتی از سارقان، 60 فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت:در این عملیات ها 10 فقره سرقت منزل، 13 فقره لوازم و محتویات داخل خودرو، 7 دستگاه موتورسیکلت و ... کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل، خودرو و غیره هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 2 میلیارد و 804 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا در سطح استان در برنامه ریزی جامع و هماهنگ، طرحی به مدت دو روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح سراسری، ماموران انتظامی استان موفق به کشف دو میلیارد و 804 میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، مواد غذایی و سوخت و ... شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، هفت نفر دستگیر شدند و پنج دستگاه وسیله نقلیه از آنان توقیف شد.

سرهنگ سپهوند، اضافه کرد:‌ همه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف خودروی حامل تریاک در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:در راستای تحقیقات ماموران انتظامی دلیجان یک محموله حامل مواد مخدر را در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس دلیجان در عملیاتی غافلگیرانه خودروی مذکور را متوقف کردند و پس از بازرسی از آن مقدار 2 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ هاشمی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان از همکاری شهروندان در انجام مأموریت های پلیس قدردانی کرد و از آنان خواست که هر گونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به اطلاع پلیس رسانده، تا در اسرع وقت با هنجار شکنان برخورد قانونی قاطع صورت گیرد.

  • ۹۵/۰۳/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.