خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 285 کیلو گرم انواع مواد مخدر

 

سرهنگ "کیومرث عزیزی"  در تشریح این خبر گفت : در راستای مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر در سطح استان مرکزی در پی تحقیقات گسترده ماموران مبارزه با مواد مخدراستان  طی 48 ساعت گذشته و در چهار عملیات جداگانه 285 کیلو و 800 گرم انواع مواد افیونی کشف شده است .

وی افزود:در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری سه شهرستان تابعه 218 کیلوتریاک ،63کیلو و 800 گرم حشیش و 4 کیلو هروئین و3 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

  این مقام انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در چهار عملیات صورت گرفته 5 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ "عزیزی" در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس در استای اجرای طرح های انتظامی در سطح استان اظهار داشت:مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر با استفاده از تمام توان نظامی  و امکانات موجود ادامه دارد.

 

کشف 4 هزار و 887 سیگار و تنباکو قاچاق در شهرستان ساوه

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان ساوه مأموران اداره اماکن این شهرستان یک واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از بازرسی از واحد صنفی تعداد 4 هزار و 842 نخ انواع سیگار خارجی ، 45 بسته تنباکو و 65 عددقرص متادون را کشف کردند.

سرهنگ طالبی بیان داشت :متصدی واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده  شد.

فرمانده انتظامی "ساوه " در پایان مبارزه با کالای قاچاق را از ماموریت های ویژه پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور دانست و همراهی و همکاری تمام نهادها را با نیروی انتظامی در این امر مهم خواستار شد.

دستگیری 32سارق و کشف 58 فقره سرقت در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌تداوم طرح های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که در سال جدید با جدیت در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی برنامه ریزی پلیس در مهار سرقت را یکی از مهم ترین درخواست های مردمی در ارزیابی های اجتماعی خواند و بیان داشت:در این حوزه برخورد با سارقان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در تصمیم گیری ها و اجرای طرح های انتظامی مورد تاکید است که با این نگرش و با انجام تحلیل های کارشناسی، طرح های عملیاتی پلیس استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

این مقام انتظامی استان مرکزی به بازخورد اثربخش طرح های انتظامی در برخورد با سارقان اشاره داشت و افزود: در دو روز گذشته در عملیات های پلیس استان 32 نفر سارق دستگیر شدند.

وی تاکید کرد:در بازجویی های مقدماتی از سارقان، 58 فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت:در این عملیات ها 12 فقره سرقت منزل، 15 فقره لوازم و محتویات داخل خودرو، 6 دستگاه موتورسیکلت و ... کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل، خودرو و غیره هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

رد رشوه 30میلیون و 600 هزار ریالی مامور وظیفه شناس

 

سرهنگ "مجید مهران فر" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی با پیشنهاد مبلغ 30 میلیون و 600 هزار  ریال وجه نقد و یک عدد گوشی تلفن همراه به یکی از ماموران وظیفه عمومی استان، قصد اخذ معافیت برای چند مشمول خدمت سربازی را داشته است.

وی افزود: مامور وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورت جلسه و به همراه متهم به مراجع قضائی معرفی می کند.

رئیس بازرسی فرماتدهی انتظامی استان مرکزی ضمن تشکر از همکاری مستمر مردم با پلیس در اجرای طرح های انتظامی از آن ها خواست هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در خصوص عملکرد پلیس را با مرکز نظارت همگانی 197 در میان بگذارند.

  • ۹۵/۰۳/۲۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.