خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

دستگیری سارقان احشام

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی زرندیه گفت: شب گذشته مرکز فوریت های پلیسی110 شهرستان سرقت 63 راس از احشام و بستن دست و پای چوپانان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان زرندیه را اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله گشت انتظامی شهرستان در محل حاضر و محورها و منطقه اطراف محل سرقت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اضافه کرد : با روشن شدن هوا ماموران انتظامی تمام احشام را که سارقان با توجه به حضور مأموران در منطقه موفق به جابجایی آنها نشده بودند در نزدیکی محل سرقت کشف کنند.

سرهنگ کاظمی در پایان اظهار داشت: حضور به موقع و هوشیاری مأموران انتظامی زرندیه اقدام سارقان را ناکام گذاشت و 63 راس دام سرقتی به صاحبان آنان برگردانده شد.

پلمب 8 سفره خانه متخلف در دلیجان

سرهنگ"علی هاشمی"فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت :ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و واحد های صنفی طی یک هفته گذشته از 40 واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود:در این راستا 8 واحد سفرخانه متخلف و غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن عمومی و واحد های صنفی در شهرستان دلیجان با جدیت بیش از گذشته ادامه دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بین واحد های صنفی موضوع را از طریق 110 به مرکز پلیس گزارش دهند.

کشف دو محموله میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی

سرهنگ "یوسف سپهوند" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا از تردد 2 محموله کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان مرکزی مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت:با اعلام این خبر، برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف محموله های قاچاق آغاز و سرانجام در کنترل نامحسوس خودروهای عبوری، دو محموله قاچاق شناسایی شد

سرهنگ سپهوند با اشاره به توقیف محموله های مورد نظر در دو عملیات جداگانه خاطرنشان کرد: در اولین عملیات ماموران آگاهی شهرستان دلیجان با کنترل محور های این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و در بازرسی ازآن موفق به کشف 95 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در دیگر عملیات ماموران ایست و بازرسی شهرستان شازند حین کنترل خودروهای عبوری، درهنگام بازرسی از یک دستگاه کامیون 2 دستگاه تلویزیون ، یک دستگاه یخچال و 2 دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال کشف کردند.

وی با اشاره به این که رانندگان کامیون های مذکور فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی مبنی بر انتقال بار خود بوده اند، ادامه داد: در مجموع ارزش دو محموله کالای قاچاق کشف شده یک میلیارد و 85 میلیون ریال بوده است .

سرهنگ سپهوند افزود: هر دو راننده در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

  • ۹۵/۰۳/۲۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.