خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

2 کشته و یک مجروح در حوادث رانندگی استان مرکزی

در نخستین سانحه رانندگی که در نخستین دقایق بامداد روز پنجشنبه گذشته در محور اراک-قم بر اثر برخورد خودروی پژو206  با یکدستگاه موتور سیکلت به وقوع پیوست، راکب موتور سیکلت و سرنشین آن هر دو مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند که راکب موتور سیکلت در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم رعایت حق تقدم در هنگام عبور از عرض جاده از سوی راکب موتور سیکلت عنوان شد .

همچنین در سانحه دیگری که در همین روز در ساعت 21 و  در محور اراک-توره دراثر برخورد خودروی ریو سفید  با یک دستگاه کامیون که در حاشیه جاده متوقف شده بود رخ داد، راننده ریو به علّت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

 عدم توجه به جلو راننده کامیون نسبت به خسارت وارده بر خودرو ریو و همچنین عدم نصب و آرم علائم هشدار دهنده  در هنگام توقف در سطح راه از سوی راننده  کامیون و همچنین عدم توجه به جلو از سوی راننده ریو نسبت به کامیون اعلام شده است .

 

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی

سرهنگ "کیومرث عزیزی" گفت: مبارزه همه جانبه با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود با تهیه و توزیع مواد افیونی از مهمترین اولویت های مجموعه انتظامی در سطح استان مرکزی به شمار می رود.

وی افزود: با اقدامات گسترده پلیس در سه ماهه اول امسال، یک هزار و 501 کیلو و 244 گرم انواع مواد مخدر تریاک، هروئین، حشیش و شیشه کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی را به همراه دارد.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری 121 قاچاقچی و سه هزار و 756 معتاد، خاطر نشان کرد: آمار دستگیری ها با توجه به مدت مشابه سال گذشته افزایش 9 درصدی را در سال جاری به همراه دارد.سرهنگ عزیزی به انهدام چهار باند تهیه و توزیع مواد افیونی درسه ماهه اول امسال در سطح استان خبر داد و بیان داشت: متهمان باتشکیل پرونده به مراجع قضائی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان به تداوم عملیات های کشف مواد مخدر و مبارزه همه جانبه با این پدیده شوم با استفاده از تمام توان اجرایی نیروی انتظامی در سطح این استان تاکید کرد.

پلمپ 9 واحد سفره خانه متخلف دراراک

سرهنگ "احمد عباسی" گفت: در راستای برقراری نظم و تامین امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح شناسایی سفره خانه های متخلف در شهرستان اراک به اجرا درآمد.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح طی بازدید از 15 سفره خانه سطح شهرستان اراک، به تعدادی از واحد های صنفی اخطار و  9 واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن مقررات انتظامی، صنفی و شئونات اسلامی و ... پلمپ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان  مرکزی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • ۹۵/۰۴/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.