خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کاهش 10 درصدی کشته شدگان تصادفات برن شهری در استان مرکزی

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در راستای ارتقاء امنیت ترافیکی در سطح محور های مواصلاتی اقدامات گسترده ای در سطح استان به صورت کارشناسی تدوین ، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی از کاهش 10 درصدی کشته شدگان ناشی از سوانح رانندگی در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 91 نفر در تصادفات جاده ای در استان جان باخته اند که این میزان نسبت به سال گذشته روندی نزولی داشته است.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به مهم ترین علت های سوانح رانندگی در جاده های استان بیان داشت: عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی فوتی در محورهای استان مرکزی می باشد.

سرهنگ سپهوند در پایان مهمترین علت کاهش کشته شدگان در معابر برون شهری استان را رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم دانست و از همکاری و تعامل مطلوب دستگاه های متولی امر و اقشار مختلف مردم قدردانی کرد.

 

دستگیری 14 خرده فروش مواد مخدر در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

سرهنگ" احمد رضا چگنی" با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با مواد مخدر در استان مرکزی اظهار داشت: در تداوم برنامه های اجرایی پلیس استان در ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر از جمله اولویت هایی است که به صورت هدفمند و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی از کشف هشت کیلو و673 گرم تریاک در عملیات های روز گذشته پلیس استان خبر داد و بیان داشت:در نخستین عملیات ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح پاک سازی در سطح شهرستان اراک موفق به کشف دو کیلو و 496 گرم تریاک و346  گرم هروئین از خرده فروشان مواد مخدر شدند و هشت نفر در این عملیات ها دستگیر شدند.

سرهنگ چگنی به عملیات‌ دیگیر پلیس در دلیجان نیز اشاره کرد وادامه داد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان سه کیلو و 200 گرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز در شهرستان اراک، ماموران انتظامی این شهرستان در یکی از مناطق آلوده موفق به شناسایی و دستگیری چهار قاچاقچی و کشف دو کیلو و 977 گرم تریاک شدند.

سرهنگ چگنی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها 14 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی موفق شدند در یکی از محورهای شهر،  یک دستگاه خودروی کامیون را که در حال انتقال سوخت قاچاق بود، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل 24 هزار لیتر نفت کوره  قاچاق است .

سرهنگ هاشمی با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با قاچاقچیان سوخت بیان کرد: طرح های پلیس در برخورد با قاچاقچیان با قاطعیت ادامه دارد و شهروندان نیز می توانند گزارش های خود در این خصوص را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

  • ۹۵/۰۴/۱۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.