خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 


 

محموله 2 میلیارد و 200 میلیون ریالی لوازم تزئینی قاچاق توقیف شد

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساوه، روز گذشته حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای اصلی این شهرستان، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: در عملیاتی، کامیون متوقف و پس از بازرسی از آن 630 کارتن لوازم دکوری قاچاق به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به این که محموله توقیفی از یکی از شهرهای غربی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شده است، گفت : در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ سپهوند، اظهار داشت: یکی از راه های ارتقاء و تفویت اقتصاد مقاومتی برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاق است که پلیس قاطعانه با ورود و عرضه کالای قاچاق مبارزه می کند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و هر گونه فعالیت غیر مجاز در این حوزه را از طریق سامانه تلفنی 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

پلمب 2 مغازه ضایعاتی متخلف در اراک

سرهنگ"احمد عباسی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت در طرحی مشترک، ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی استان طی هفته گذشته از 24 مغازه ضایعاتی در اراک بازدید کردند.

وی افزود:در این راستا دو واحد متخلف با هماهنگی مقام قضایی پلمب و به 22 واحد دیگر تذکر داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بر تداوم اجرای طرح های نظارتی بر اماکن عمومی استان مرکزی با استفاده از حداکثر توان اجرای پلیس تاکید کرد و از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

2 کشته و یک مجروح در حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی

در نخستین حادثه رانندگی که در ساعت 7 و 30 دقیقه روز گذشته در محور قدیم "ساوه- همدان" بر اثر بر خورد یک دستگاه کامیون بنز با خودروی پیکان وانت به وقوع پیوست، راننده خودرو ی پیکان وانت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده خودروی وانت پیکان به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.

دیگر حادثه در ساعت 14 و 17 دقیقه همین روز در شهر صنعتی شهرستان ساوه بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید با یکدیگر رخ داد، که در این حادثه راننده یکی از خودروهای پراید به علت شدت جراحات در دم فوت و سرنشن آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را، انحراف به چپ راننده یکی از خودروهای پراید عنوان کرد.

دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی استان مرکزی با شهروندان در سامانه 197

در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس در ساعت 9 صبح روز دوشنبه 21 تیرماه ،سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی به همراه معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی در دفتر نظارت همگانی 197 حضور به هم می‌رسانند.

شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان بهزیستی، روبروی نمایندگی ایران خودرو، دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و تماس تلفنی با شماره تلفن 197 مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.

توزیع کنندگان مواد مخدر حین جابجایی مواد دستگیر شدند

سرهنگ" احمد رضا چگنی" گفت : مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در یکی از محله های شهر اراک در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، متهم که قصد داشت با یک دستگاه خودروی پژو و با همدستی یکی از دوستانش مقادیری مواد مخدر را به داخل شهرستان اراک منتقل کند، شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر شد.

سرهنگ چگنی افزود: در بازرسی از خودروی متهم پنج کیلو و 490 گرم تریاک کشف شد و دو نفرمتهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۴/۲۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.