خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف نوشیدنی و خوراکی های قاچاق در اراک

سرگرد "مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای نظارت و برخورد با عوامل تهیه و توزیع اقلام قاچاق در واحدهای صنفی، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی با اجرای طرحی مشترک با عوامل اداره بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان طی هفته گذشته از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح نظارتی مقادیر زیادی چای، نسکافه، پودر شربت، کنسرو، بیسکویت و آدامس قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: اقلام قاچاق مکشوفه تحویل اداره اموال تملیکی استان و متخلفان نیز با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عاملان تخریب شیشه های خودروی های سواری شهرک امیر کبیر دستگیر شدند

دو شرور سابقه داری که با صورت پوشیده در حدود یک هفته قبل اقدام به تخریب عمدی شیشه های تعدادی خودرو در شهرک امیر کبیر اراک کرده بودند، در عملیات پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ "احمد عباسی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در حدود یک هفته قبل گزارش تخریب عمدی شیشه های تعدادی خودرو در شهرک امیرکبیر توسط افرادی ناشناس که سر و صورت خود را پوشانیده بودند به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش شد.

وی اضافه کرد: قبل از حضور تیم گشت انتظامی، افرادی که باعث نارضایتی اهالی محل شده بودند، از محل متواری شده بودند که بررسی موضوع به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ارجاع شد.

سرهنگ عباسی خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده در کمتر از یک هفته عاملان اصلی این تخریب ها که دو جوان شرور و سابقه دار بودند شناسایی شدند.

وی اضافه کرد:‌ با ادامه تحقیقات، منزلی مسکونی که این دو نفر در آن مخفی شده بودند نیز شناسایی و هر دو نفر در عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر شدند و یک دستگاه موتورسیکلت نیز از آنان توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بر قاطعیت پلیس بر برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید و خاطر نشان کرد:‌ دو متهم دستگیر شده با تکمیل پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فروشنده تلفن همراه عامل انتشار اطلاعات شخصی مشتری خود بود

سرهنگ "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر درج اطلاعات شخصی نامبرده در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فرد یا افرادی نامعلوم ،رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده، فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی ، متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در ادمه تحقیقات، متهم با مشاهده ادله و مستندات، لب به سخن گشوده و بیان داشت که فروشنده تلفن همراه می باشد و فرد شاکی از مشتریان او بوده و با سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به این عمل مجرمانه کرده است .

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در هنگام خرید گوشی های تلفن همراه هوشمند، در راستای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده افراد، ابتدا تنظیمات گوشی خریداری شده را به تنظیمات کارخانه بازیابی کنند.

کشف 11 کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر

سرهنگ"احمد رضا چگنی" با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر درسطح استان مرکزی اظهار داشت: در تداوم برنامه های اجرایی پلیس استان در ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر از جمله تمهیدات اجرایی پلیس است که به صورت هدفمند و با احصاء نقطه نظرات و گزارش های شهروندان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی با اشاره به کشف بیش از 11 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات روز گذشته پلیس استان افزود: در نخستین عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استاندر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان اراک موفق به کشف یک کیلو 400 گرم تریاک و دستگیری سه فروشنده مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در دیگر عملیات روز گذشته نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در هنگام گشت زنی در سطح شهرستان اراک به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و پس از توقف و بازرسی از آن موفق به کشف 9 کیلو 700 گرم تریاک شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، چهار توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف38 فقره سرقت در دو طرح های عملیاتی پلیس استان مرکزی

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم برنامه های اجرایی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان و در برنامه ریزی انجام شده، در دو روز گذشته توفیقات خوبی در حوزه دستگیری سارقان به دست آمد..


قاسمی با اشاره به دستگیری 12 نفر سارق در شهرهای مختلف استان مرکزی افزود: سارقان پس از دستگیری به 38 ققره انواع سرقت لوازم داخل خودرو، دوچرخه، سرقت از منزل و اماکن خصوصی ، کابل برق ، احشام و خودرو و... اعتراف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان این که سارقان در شهرهای اراک، ساوه ، شازند، خمین، کمیجان و دلیجان مرتکب جرم شده اند خاطر نشان کرد: متهمان پس از اعتراف و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


قاسمی در پایان با بیان این که پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل ، خودرو هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس منعکس کنند.

  • ۹۵/۰۴/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.