خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف بیش از یک کیلو تریاک در شازند

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقاتی از خرید و فروش مقادیری مواد مخدر توسط فردی سابقه دار در سطح شهرستان مطلع و بلافاصله برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تحقیقات انجام شده و با هماهنگی مقام قضایی متهم تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات، زمانی که متهم، قصد فروش محموله مواد مخدر را داشت با یک اقدام غافلگیرانه نسبت به دستگیری او اقدام شد و در بازرسی از او مقدار یک کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جنتی در پایان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

واژگونی خودروها 2 کشته در پی داشت

در نخستین سانحه رانندگی که درحوالی ساعت 14و 30دقیقه روز گذشته در اثر وازگونی خودروی پراید در کیلومتر 7 محور فرعی مرزیجران در حوالی اراک به وقوع پیوست، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارد در صحنه تصادف فوت و چهار سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امداد حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ، عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید، عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 22 همین روز در اثر واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر 23 محور بویین زهرا رخ داد تنها سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و توسط نیروهای امداد حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه درسر پیچ به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شد.

دستگیری عاملان بی نظمی در خیابان هپکوی اراک

سرهنگ احمد عباسی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت:در هفته گذشته طی تماس هایی با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر درگیری و تخریب شیشه های خودروهای تعدادی از اهالی انتهای خیابان هپکو توسط تعدادی از اراذل و اوباش، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند که عاملان بی نظمی قبل از حضور پلیس از محل متواری می شوند.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع ، پرونده در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد.

سرهنگ عباسی ادامه داد:با انجام تحقیقات فنی و میدانی پلیس سرانجام مخفیگاه نه نفر متهم پرونده شناسایی و در عملیات هایی همگی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برنامه ریزی قاطع پلیس با هر گونه هنجارشکنی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه بی نظمی اجتماعی و شرارت مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش نمایند.

  • ۹۵/۰۵/۱۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.