خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت :ماموران مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان در تحقیقاتی از تردد دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر از محورهای مواصلاتی مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقف خودروها آغاز شد.


کشف 42 کیلوگرم تریاک دراستان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

وی اضافه کرد:‌ با تمهیدات اجرایی ماموران پلیس، سرانجام در عملیات هایی هر دو خودرو متوقف و 42 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت : در این عملیاتها پنج نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده که در نهایت با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

 

15 هکتار از اراضی استان مرکزی طعمه حریق شد

در حوالی ساعت 3 بامداد دیروز مرکز فوریت های 110 پلیس کمیجان حادثه آتش سوزی در مراتع یکی از روستاهای اطراف کمیجان را اعلام کرد.

با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی و مردم آتش سوزی مهار شد.

در تحقیقات انجام شده مشخص شد 10 هکتار از زمین های کشاورزان روستای آمره کمیجان در آتش سوخته است.

در حادثه دیگری در ساعت 17 روز گذشته اطراف کوه قلعه آقا حمید شهرستان شازند  اتفاق افتاده است چهار هکتار از اراضی کوهپایه ،یک هکتار گندم زار و 22 اصله درخت دچار آتش سوزی شد

غرق شدن جوان 23ساله در دریاچه معدن کوکبیه شازند

سرهنگ"بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر غرق شدن جوانی در دریاچه معدن کوکبیه شازند بلافاصله ماموران انتظامی به همراه گروه های امدادی هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود:پس از جست و جوی غواصان هلال احمر جسد جوانی 23ساله را از دریاچه خارج برای برسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان کرد:در تحقیقات پلیس مشخص شد جوان متوفی که برای گردش و تفریح به کنار رودخانه رفته بود ، جهت شنا به داخل آب رفته و به علت عدم آشنایی با فنون شنا ، غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان به مسافران و همشهریان توصیه کرد: از شنا کردن در محل های غیر مجاز و دارای تابلوی شنا ممنوع به شدت پرهیز کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

 کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل دارای فرزند

سرهنگ "محسن خیری" معاون وظیفه عمومی استان مرکزی گفت:در پی برخی ابهامات در خصوص کسر خدمت سربازان متاهل دارای فرزند ، برابر ابلاغیه واصله از سازمان وظیفه عمومی ناجا ، کارکنان وظیفه ای که قبل و یا در حین خدمت متاهل و دارای فرزند شوند شامل کسری خدمت می شوند و ملاک محاسبه در این خصوص سند ازدواج ، برای تاهل و شناسنامه برای فرزند می باشد.

وی خاطر نشان کرد:چنانچه فرزند فردی پس از دریافت کسر خدمت فوت کند کسر خدمت وی محاسبه شده و حذف نخواهد شد .

معاون وظیفه عمومی استان مرکزی در پایان تاکید کرد: سربازان برای بهره مندی از این نوع کسر خدمت به کارگزینی یگان های خدمتی مراجعه کنند.

  • ۹۵/۰۵/۲۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.