خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

سرهنگ "مجید مهرانفر" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ در سانحه رانندگی در کمربندی شمالی اراک مقابل قرار گاه پلیس راه، یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام پس از برخورد با سواری زانتیا به سمت راست راه منحرف و با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و به زیر تریلر می رود.

ایثارگری مامور پلیس برای نجات سرنشینان خودرو گرفتار در آتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

وی اضافه کرد:‌ در این حادثه قسمت جلوی خودروی سواری دچار آسیب دیدگی شدید شده و تا شیشه جلو کاملاً در زیر تریلر قرار می گیرد و دورنفر سرنشین آن نیز به علت خسارت و جراحات وارده قادر به خروج از خودرو نشده و در آن گرفتار می شوند.

سرهنگ مهرانفر ادامه داد: بلافاصله تعدادی از شهروندان برای کمک به آسیب دیدگان در صحنه تصادف حاضر می شوند و زمانی که در حال خارج کردن دو سرنشین خودرو بودند، وسیله نقلیه از ناحیه موتور دچار حریق می شود و افراد حاضر با توجه به شدت حریق و احتمال انفجار خودرو از محل دور می شوند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت:‌ با توجه به اینکه هر دو سرنشین هنوز در خودرو گرفتار بودند، جناب ستوان دوم "امیرحسین مزراعی" برای جلوگیری از شعله ورشدن آتش و نجات سرنشین محبوس شده درخودرو، به خودرو در حال سوختن نزدیک شده و با دست اقدام به پاشیدن خاک به داخل موتور خودرو می نماید.

وی اضافه کرد: ‌با از خودگذشتگی این مامور وظیفه شناس و اقدامات بعدی صورت گرفته، آتش مهار می شود و هر دو سرنشین خودرو نیز نجات می یابند و برای سیر مراحل مداوا به مراکز درمانی انتقال می شوند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از قدردانی تعدادی از شهروندان و بستگان دو مصدوم از اقدام مامور پلیس در سامانه تلفنی 197 خبر داد و گفت:‌ سامانه تلفنی 197 بستری آسان برای نظارت شهروندان بر عملکرد پلیس است و این سامانه در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و تقدیر شهروندان از عملکرد کارکنان انتظامی می باشد.

دستگیری زن ومرد زورگیر در خمین

سرهنگ "محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی خمین گفت:عصر روز بیست و چهارم مرداد ماه، گزارشی از زورگیری یک دستگاه خودروی سواری در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خمین به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد و بلافاصله برنامه ریزی پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی اضافه کرد:در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی از مالک خودرو، مشخص شد زن و مردی جوان در یکی از میدان های شهر اراک به مقصد یکی از روستاهای اراک سوار بر خودرو می شوند که بعد از طی مسافتی آنان از راننده می خواهند که آنها را به آدرسی دیگر ببرد که در طول مسیر یکی از آنها باچوب به سر راننده زده و او را از خودرو بیرون انداخته و سپس با سرقت خودرو از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بلافاصه پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد و بعد از گذشت چندین ساعت خودرو در مقابل ساختمانی در یکی از محله های شهرستان خمین کشف شد.

سرهنگ "گودرزی"بیان داشت: با کشف خودرو و در ادامه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که زن و مرد سارق در ساختمانی که خودرو در مقابل آن پارک بوده، مخفی شده اند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خمین از ادامه تحقیقات تکمیلی از سارقان خبر داد و در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت طلب با فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند.

عدم توجه به جلو، یک کشته و 3 مجروح در پی داشت

درحادثه ای که در حوالی ساعت 7 و 30 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی پراید در محور کیلومتر 26، اراک- خمین به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد و همچنین راننده هر دو خودرو و نیز یکی دیگر از سرنشینان خودروی پراید، مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه " عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید " عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی " رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست همواره با هوشیاری کامل و به دور از هرگونه خستگی به رانندگی پرداخته و همیشه ایام رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قراردهند.

کشف محموله پوشاک قاچاق در دلیجان

سرهنگ"یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ، گفت: در تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان از تردد یک محموله بزرگ البسه قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی با بیان اینکه خودروی کامیون حامل پوشاک قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد هشت هزار و 274 ثوب انواع پوشاک قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد و 300 میلیون ریال کشف شد.

گفتنی است؛ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

دو کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در اراک پلمب شد

سرگرد"مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در راستای اجرای طرح نظارت بر فعالیت کمپ های ترک اعتیاد در سطح شهر اراک،از تعدادی از کمپ های سطح شهر بازدید شد.

وی افزود: در این طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، دو کمپ را به علت فعالیت غیرمجاز با هماهنگی مقام قضایی پلمب کردند.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری عامل نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی

 سرگرد " مصظفی نوروزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت شکایتی از نماینده حقوقی یکی از شرکت های صنعتی سطح شهرستان اراک مبنی بر این که فردی ناشناس در شبکه های اجتماعی افراد را تشویق به انتشار فیش های حقوقی مدیران این شرکت به قصد تشویش اذهان عمومی کرده است؛ رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد:مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مراجع قضائی با انجام اقدامات فنی و همچنین استعلام از مراجع ذی ربط، متهم را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

نوروزی افزود: در تحقیق از متهم، وی بیان داشت که مالک یکی از کانال ها در شبکه اجتماعی می باشد و مطلب مذکور با تایید وی توسط یکی از مدیران در شبکه اجتماعی انتشار یافته است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی از درج هرگونه مطلبی بر علیه سازمان ها یا اشخاص حقیقی و حقوقی در فضای مجازی خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه مطالب از کپی برداری و نشر آن در سایر گروه ها و شبکه های اجتماعی خودداری نمایند.

  • ۹۵/۰۵/۲۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.